Rosegal Wishlist

by - август 01, 2017

Zdravo dragi moji! Kako ste danas? Dobrododosli u jos jednu wislistu.


Kao sto vidite, radi se o sajtu Rosegal. To je veb prodavnica sa definitivno najvevim izborom stvaro i uvek sam u nedoumici kada biram stvari sa njihovog sajta.

Iako u svom asortimanu imaju pregrst razlicitih stvari, ja sam se ovog puta odlucila samo za dve. Radi se o dva para obuce. Prvi par je par crbo belih espadrila, a drugi par su, takodje, crno bele patike. O njima cete moci uskoro da citate, kada ih budem dobila. Do tada, posetite Rosegal.

Linkovi: (click on links)



Coupone codes:
Rosegal - Rosegalxie
Zaful  - Zafulxie10 
Gammiss - GamissXie10


You May Also Like

24 коментара

  1. I jedan i drugi par patika mi je ekstra, mada su mi ove druge vrh vrhova. Takođe obožavam Rosegal i po meni ima vrlo kvalitetne stvari:D

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Espadrile su jako lepe!
    Odlican izbor, ja ih imam nekoliko u raznim bojama i dezenima. :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  3. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopada tvoj izbor! *---------* Posebno druge patike :D ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Tenisice su mi predivne. Definitivno nešto što bih ja nosila. Predobar izbor!:)♥

    Zapratila sam te pa bih voljela da baciš oko na moj blog :)
    morskasirenaa.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post i espadrile i patike izgledaju odlicno,ali su po meni patike lepse!

    vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Patikice su preslatke! Odličan odabir draga, kao i uvek! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar dan
    Pročitajte moje svjedočenje! Vratite se nazad nakon raspada.
    Moj dečko od 2 godine samo se raskinuo sa mnom i ja sam 28 nedelja trudna. Vaskrsao sam se da spavam većinu noći i izgleda da se ne koncentrišem na predavanja, ponekad budim budan skoro cele noći razmišljajući o njemu i ponovo počinjem da plačem. Zbog toga završim da nemam energije za časove sledećeg dana, moje prisustvo je opalo i uvek sam u jedinici i na vrijeme. Generalno, on je vrlo fin momak, završio sam zato što je rekao da se mnogo raspravljamo i da se ne slažemo. Mi se mnogo raspravljamo tokom trudnoće. Nakon raskida, zvala sam ga i rekla mu da ću se promeniti. Zaljubljen sam u njega i on je najbolji momak sa kojim sam ikad bio. Još uvek sam povređen i ne verujem kada je rekao da više nema romantičnih osećanja što me bolelo brže od smrtonosnog špriceta. Nemam pojma šta da radim sa trudnoćom, ali to nije fer prema meni, šaljem se, samo želim da žalim na bolu i nemam stres zbog trudnoće. . Bila sam zaista uznemirena i potrebna mi je pomoć, pa sam naišao na veb lokaciju koja je sugerirala da bi Dr. Ahmed mogao pomoći u rešavanju bračnih problema, vratiti prekinute odnose i tako dalje. Tako da sam osetio da ga treba probati. Kontaktirao sam ga i rekao mi šta sam uradio i on mi je dao čaroliju. 28 sati kasnije, moj dečko je došao kod mene i izvinio se za greške koje je učinio i nikad više. Od tada, sve se vratilo u normalu. Ja i moj dečko ponovo zajedno srećno .. Svi zahvaljujući Dr Ahmedu. Kako je to mjesto za rešavanje problema braka / veza, želite li biti sigurni da li vam je supružnik veran ?: E-mail: Ahmedutimate@gmail.com nazovite ga / Šta je aplikacija: +2348160153829 spasite svoju kućicu Predlažem da ga kontaktirate. Neću te razočarati.

    ОдговориИзбриши